NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Przed końcem ważności usługi hostingowej otrzymasz za pośrednictwem poczty elektronicznej fakturę
pro forma z ofertą na kolejny okres rozliczeniowy.
Faktury są również dostępne w zakładce Faktury, którą znajdziesz po zalogowaniu się Strefy Klienta.
Fakturę możesz opłacić za pomocą:
Faktury są również dostępne w zakładce Faktury, którą znajdziesz po zalogowaniu się Strefy Klienta.
Fakturę możesz opłacić za pomocą:
- szybkich płatności elektronicznej, co spowoduje natychmiastowe przedłużenie ważności usługi
- tradycyjnym przelewem bankowym na numer rachunku bankowego podany na fakturze - w takim przypadku przedłużenie ważności abonamentu następuje w momencie zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. Dokonując przelewu należy pamiętać o podaniu w tytule przelewu numeru opłacanej faktury.
Faktura VAT wystawiana jest automatycznie po zaksięgowaniu płatności na naszym rachunku bankowym
i wysyłana na adres e-mail Abonenta usługi.
Faktury są również dostępne do pobrania lub opłacenia w zakładce Faktury, która jest dostępna po zalogowaniu się do Strefy Klienta.
Podstawą do dokonania płatności jest przesłana wcześniej drogą elektroniczną faktura pro forma.
- Aby zmienić hasło do panelu administracyjnego określonej usługi hostingowej należy zalogować się do niego, kliknąć na nazwę konta w prawym górnym rogu przeglądarki i przejść do zakładki "Hasło i zabezpieczenia".
- W przypadku, gdy hasło dostępowe nie jest znane należy się z nami skontaktować w celu resetu hasła.
- Aby dokonać zmiany danych trzeba przejść do zakładki Dane Profilu, która jest dostępna po zalogowaniu do Strefy Klienta.
Do panelu administracyjnego można zalogować się:
- przechodząc do zakładki Panel serwera i podając unikalny login i hasło konta hostingowego
- przechodząc do zakładki Usługi, która znajduje się w Strefie klienta i wybraniu opcji "Zarządzaj"
Do prawidłowej konfiguracji programu pocztowego konieczne jest podanie następujących danych:
- adres e-mail konta pocztowego, np. jan@mojadomena.pl
- dowolna nazwa wyświetlana, np. Jan Kowalski
- adres serwera poczty przychodzącej (POP3/IMAP) i wychodzącej (SMTP), we wszystkich przypadkach jest to nazwa twojej domeny, np. mail.mojadomena.pl
- nazwa użytkownika, jest to zawsze pełny adres e-mail, np. jan@mojadomena.pl
- zaznaczyć opcję autoryzacji SMTP (w niektórych programach pocztowych opcja nazywa się: "Serwer SMTP wymaga uwierzytelnienia")
Dane konfiguracyjne określonej skrzynki dostępne są w Panelu Serwera w zakładce "Konta E-mail".
Pierwszy serwer DNS:
ns1.netstrefa.pl
Drugi serwer DNS:
ns2.netstrefa.pl