NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Przed końcem ważności usługi hostingowej otrzymasz za pośrednictwem poczty elektronicznej fakturę pro forma z ofertą na kolejny okres rozliczeniowy.
Faktury są również dostępne w zakładce Faktury, którą znajdziesz po zalogowaniu się Strefy Klienta.

Fakturę możesz opłacić za pomocą:
  • szybkich płatności elektronicznej, co spowoduje natychmiastowe przedłużenie ważności usługi
  • tradycyjnym przelewem bankowym na numer rachunku bankowego podany na fakturze - w takim przypadku przedłużenie ważności abonamentu następuje w momencie zaksięgowania płatności na naszym rachunku bankowym. Dokonując przelewu należy pamiętać o podaniu w tytule przelewu numeru opłacanej faktury.

Faktura VAT wystawiana jest automatycznie po zaksięgowaniu płatności na naszym rachunku bankowym i wysyłana na adres e-mail Abonenta usługi.
Faktury są również dostępne do pobrania lub opłacenia w zakładce Faktury, która jest dostępna po zalogowaniu się do Strefy Klienta.
Podstawą do dokonania płatności jest przesłana wcześniej drogą elektroniczną faktura pro forma.

  • Aby zmienić hasło do panelu administracyjnego określonej usługi hostingowej należy zalogować się do niego, kliknąć na nazwę konta w prawym górnym rogu przeglądarki i przejść do zakładki "Hasło i zabezpieczenia".
  • W przypadku, gdy hasło dostępowe nie jest znane należy się z nami skontaktować w celu resetu hasła.

  • Aby dokonać zmiany danych trzeba przejść do zakładki Dane Profilu, która jest dostępna po zalogowaniu do Strefy Klienta.

Do panelu administracyjnego można zalogować się:
  • przechodząc do zakładki Panel serwera i podając unikalny login i hasło konta hostingowego
  • przechodząc do zakładki Usługi, która znajduje się w Strefie klienta i wybraniu opcji "Zarządzaj"

Do prawidłowej konfiguracji programu pocztowego konieczne jest podanie następujących danych:
  • adres e-mail konta pocztowego, np. jan@mojadomena.pl
  • dowolna nazwa wyświetlana, np. Jan Kowalski
  • adres serwera poczty przychodzącej (POP3/IMAP) i wychodzącej (SMTP), we wszystkich przypadkach jest to nazwa twojej domeny, np. mail.mojadomena.pl
  • nazwa użytkownika, jest to zawsze pełny adres e-mail, np. jan@mojadomena.pl
  • zaznaczyć opcję autoryzacji SMTP (w niektórych programach pocztowych opcja nazywa się: "Serwer SMTP wymaga uwierzytelnienia")

Dane konfiguracyjne określonej skrzynki dostępne są w Panelu Serwera w zakładce "Konta E-mail".

Pierwszy serwer DNS:
ns1.netstrefa.pl

Drugi serwer DNS:
ns2.netstrefa.pl